האתר נבנה עבור חברה קנדית המספקת שירותי בידוד לבתים ומבנים, ומתמחה בפתרונות בידוד מתקדמים ואיכותיים המותאמים לצרכים הספציפיים של לקוחות בתחום הבנייה. האתר עוצב כך שישדר מקצועיות, אמינות ומומחיות בענף הבנייה, ומטרתו להציג ללקוחות פוטנציאליים את היתרונות והשירותים המגוונים שהחברה מציעה.
עיצוב רספונסיבי ומותאם לזהות המותג
האתר עוצב בתוכנת Figma ונבנה בפלטפורמת Wix Studio המתקדמת, תוך התאמה לכל סוגי המכשירים – ממחשבים ניידים ועד לטלפונים ניידים. המבנה הרספונסיבי מבטיח חוויית משתמש חלקה ומאפשר ללקוחות גישה נוחה למידע על השירותים מכל מכשיר. העיצוב הותאם במיוחד כדי לשקף את זהות החברה, עם שימוש בצבעים ובאלמנטים גרפיים שמעניקים תחושת מקצועיות וחדשנות.
השפעת האתר
מאז ההשקה, נרשמה עלייה של כ-35% במספר הבקשות להצעת מחיר דרך האתר, מה שמצביע על האפקטיביות של האתר בהגברת החשיפה לחברה ובהגשת מידע מקיף ונהיר ללקוחות פוטנציאליים. האתר גם זכה לשבחים מצד מבקרים על קלות הניווט והעיצוב האסתטי, אשר מעביר את הערכים המרכזיים של החברה באופן מושלם.
תובנות מהפרויקט
הפרויקט איפשר לי לחדד את המיומנויות הנדרשות לבניית אתרי תדמית בתחום הבנייה והבידוד, תוך דגש על בנייה רספונסיבית ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות להעצמת חוויית המשתמש. העבודה על הפרויקט גם חיזקה את החשיבות שבשמירה על עקביות מותגית תוך התאמה לצרכים של חברות בעלות תחומי עיסוק טכניים.