האתר נבנה עבור RealNet, חברת IT המספקת שירותי מחשוב ותקשורת לעסקים, לרבות ללקוחות מחו"ל. האתר נועד להציג את החברה כשחקן בינלאומי ולהפוך את השירותים שלה לנגישים הן ללקוחות מקומיים והן ללקוחות מעבר לים, תוך שיקוף מקצועיות ומותג איכותי.
אתר דו-לשוני בהתאמה לצרכים גלובליים
מכיוון שהחברה פועלת בשווקים בינלאומיים, נדרשתי להפוך את האתר לדו-לשוני, בעברית ובאנגלית, כדי להרחיב את טווח קהל היעד. לשם כך, הוספתי קוד JavaScript מתקדם המאפשר מעבר חלק בין השפות השונות באתר, תוך שמירה על ממשק משתמש אחיד ונוח לכל משתמש, לא משנה באיזו שפה הוא גולש.
עיצוב רספונסיבי ומשקף מותג
האתר עוצב ב-Figma ונבנה על Wix Studio, עם עיצוב רספונסיבי שמתאים לכל סוגי המכשירים, החל מטלפונים ניידים ועד מחשבים שולחניים. האתר תוכנן כך שישקף את זהות המותג והערכים של החברה, עם דגש על קו מקצועי וטכנולוגי התואם את תחום העיסוק של RealNet.
תובנות מהפרויקט
העבודה על האתר עבור RealNet הדגישה את החשיבות שבשימוש בטכנולוגיות מתקדמות כמו JavaScript להנגשה דו-לשונית, והעניקה לי הזדמנות לחדד את יכולותיי בבניית אתרים רב-לשוניים. הפרויקט גם סייע לי לחזק את יכולות ההתאמה של אתרי IT ולשפר את תהליך יצירת חוויית משתמש גלובלית ומקצועית.